Ons TeAM

Backoffice

De Backoffice beheert onze bestaande klantenportefeuille en is hét aan-spreekpunt bij vragen. Zij zijn er speciaal om jou te helpen met al je ICT-vragen.

Account managers

Onze account managers benaderen prospecten om hen te helpen bij hun ICT-behoeften. Zij optimaliseren je huidige ICT-werking en garanderen zo een efficiëntere werking van je bedrijf.

Vacature

Word jij deel van ons TeAM? Ontdek onze vacatures en help bedrijf om hun ICT-infrastructuur te verbeteren.


De
Backoffice

beheert onze bestaande klantenportefeuille en is hét aanspreekpunt bij vragen. Zij zijn er speciaal om jou te helpen met al je ICT-vragen.

TeAM member

In 2018 startte ik als backoffice medewerker bij TeAM Connect. Sinds 2021 ben ik uitgegroeid tot TeAM coach. Ik sta mijn collega’s bij om zo onze service verder op punt te stellen.
Persoonlijk hecht ik veel waarde aan connectie met klanten. Open communicatie, eerlijkheid en wederzijds vertrouwen zijn hier heel erg belangrijk. Door de jaren heen heb ik met verschillende bedrijven een mooie samenwerking opgebouwd.
Wetende dat ik een bedrijf kan bijstaan zodat ze het beste uit hun telecom kunnen halen, hoe groot of klein deze klant ook is, daar doe ik het voor!
Als TeAM is het ons doel om jou als klant optimaal te ondersteunen.

– Naomi Cresens

TeAM member

Wanneer men spreekt over klantenservice denk ik aan een aantal sleutelwoorden: eerlijkheid, vlotte communicatie en doelgericht werken.
Waarom deze job? Waarom met zoveel overtuiging en vastberadenheid? Aard van het beestje. 😉 Voor mij is dit een job met voldoening, niets zo fijn als ervoor zorgen dat een klant tevreden is. Ik vind het belangrijk dat onze klanten ons zien als hun eerste aanspreekpunt. Het moet in orde zijn, zo simpel is dat! Toveren kan ik niet maar ik zal steeds alles uit de kast halen.

– Sarah Coeckelbergh

TeAM member

Ik start mijn werkdag bij ons TeAM altijd met veel enthousiasme! Ik help graag klanten bij hun vragen. Zo hebben ze tijd om zich te focussen op andere belangrijke zaken. Bij ons heeft de klant bovendien steeds een vast contactpersoon waardoor we hen op een efficiente manier verder kunnen helpen.
Door de jaren heen heb ik aangename klantencontacten gelegd. Vaste klanten hoor ik dagelijks, hierdoor heb ik een goed zicht op hun persoonlijke behoeften.
Ik geloof in de menselijke verbondenheid en de digitale connectiviteit die we vandaag kennen. Want samenwerken, werkt…

– Cindy Boeckxstaens

Onze account managers

benaderen prospecten om hen te helpen bij hun ICT-behoeften. Zij optimaliseren je huidige ICT-werking en garanderen zo een efficiëntere werking van je bedrijf.